Hur bor vi?

531FDF76-CADA-475A-A4B9-EC936E40298A.jpeg

Här bor jag :)
 
Idag kan en ju faktiskt starkt ifrågasätta valet att inte ha ett rött hus med vita knutar, en trädgård där en kan sörpla iskalla drinkar och kanske en egen brygga med en liten båt 🥺

Men är väl jättemkt mygg hos er?! Obs retorisk fråga ni bör svara ja för att vara snälla 😅😅
 
Okej, efter att ha sett allas fantastiskt fina hus tycker jag att det vore på plats med en allmän Bukeroadtrip där vi helt enkelt åker runt och besöker alla bildpostare i den här tråden :D (Och i Törnis fall behöver hon ju inte ens vara hemma när vi kommer förbi och spanar in porten :laugh:)
 
Idag kan en ju faktiskt starkt ifrågasätta valet att inte ha ett rött hus med vita knutar, en trädgård där en kan sörpla iskalla drinkar och kanske en egen brygga med en liten båt 🥺

Men är väl jättemkt mygg hos er?! Obs retorisk fråga ni bör svara ja för att vara snälla 😅😅

Mmm samma här. Vi diskuterar ständigt om vi ska bo kvar i stan eller flytta ut, velar fram och tillbaks dag för dag :D
 
Okej, efter att ha sett allas fantastiskt fina hus tycker jag att det vore på plats med en allmän Bukeroadtrip där vi helt enkelt åker runt och besöker alla bildpostare i den här tråden :D (Och i Törnis fall behöver hon ju inte ens vara hemma när vi kommer förbi och spanar in porten :laugh:)

Kräver att alla tar en tyst minut och njuter av den dock 😂😂

*surfar direkt ut på hemnet och letar hus*
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
771
Senast: Fetaost
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 748
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
626
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 821
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp