Hur efteranmäler man?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Gyllene
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 945
G

Gyllene

Hur ska man efteranmäla sig när anmälningstiden gått ut och internetanmälan har stängt? Ska man kolla så att det finns plats också eller hur gör ni? :confused:

Sv: Hur efteranmäler man?

När jag har efteranmält mig till tävlingar så har man kunnat göra det senast 1 timme innan klassen mot dubbel startavgift.
Finns det inget telefon nummer du kan ringa?

Skicka ett mejl med en ifylld anmälningsblankett. Brukar ju stå en mailadress i propositionen. Annars kan du ju ringa.

Ja det finns en mejladress så det verkar lättast att göra så.

Står jag inte med på startlistan sen så får jag väl ringa :grin:

Ring eller maila. Kan vara bra att ringa först och fråga om det alls går, och sen maila in en (korrekt) ifylld anm.blankett.
Har ryttarmeddelandet redan kommit ut brukar det stå om arrangören tar emot efteranm. eller inte.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
565
Senast: Elo
·
Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
222
Senast: MattiZ
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka