Hur få bort inpyrd rök?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Texaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 177

Texaz

Trådstartare
Har en säng som "bott" hos en rökare och den lyktar inte direkt godis nu....

Hur ska jag kunna få bort doften? Är det överhuvudtaget möjligt, eller måste jag kasta den??

Sv: Hur få bort inpyrd rök?

Ättika brukar gör jobbet.

Det bästa är nog om du kunde få in sängen i en plastsäck o ställa in en kopp ättika o byta den varje dag i en vecka. Det räcker med någon centimeter ättika i kärlet.

Sv: Hur få bort inpyrd rök?

svägerskan fick tag på en sån där säng och använde en kompis ozonbehandlingsgrej och lukten gick bort på en behandling. ozonapparaten kostade tydligen några tusenlappar, men vi har använt den på andra luktande ställen (tex gammal möglig bil *isch*) och den har funkat klockrent. så: har du en kompis med ozonapparat, eller tror dig själv behöva en framöver, så är det ett alternativ :)

Liknande trådar

Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
342
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: cewe
·
Kultur Jag har en karaktär i min roman som smetar skokräm i ansiktet varje dag för att dölja ett ärr han fick som barn. Tänkte testa på mig...
Svar
16
· Visningar
692
Senast: Mia_R
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
800
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka