Hur få bort search.conduit?

Sasse

Trådstartare
Ja, hur sjutton får jag bort det egentligen? Jag har sökt på nätet och testat ett par alternativ, men utan att lyckas. Jag har testat att gå in i Start, Kontrollpanelen och sedan klickat in på Avinstallera program, men detta program finns inte i den listan. Jag har även testat att gå in i Verktyg på Internet Explorer och Hantera tillägg, men inte heller där finns det något som heter search.conduit (eller liknande) att ta bort. Det är dom två alternativ jag fått upp när jag sökt på nätet.
Någon som vet hur man får bort det??

Sv: Hur få bort search.conduit?

Har ingen aning om hur man får bort det, men jag har det också efter sonen gjorde något med datan. Vill också ha bort det

Har du Mozilla? Om du har det (även om di inte använder det utan bara har det installerat) så gå efter länken korven gav oss. Annars hade jag faktiskt installerat Mozilla firefox och sett om jag hade kunnat följa stegen i länken för att få bort programmet

Har du Mozilla? Om du har det (även om di inte använder det utan bara har det installerat) så gå efter länken korven gav oss. Annars hade jag faktiskt installerat Mozilla firefox och sett om jag hade kunnat följa stegen i länken för att få bort programmet

Fick du också bort det i Chrome eller bara Firefox? Jag kanske installerar det också, men först får min kunnige bror kika och se om han kan utföra magi.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
737
IT & mobiler För ett tag sedan måste jag ha råkat klicka i något. Vet att ag vart ute på wikipedia för att vi sökte fram någon information under en... 2
Svar
22
· Visningar
2 158
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 272
Senast: Yrsel
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka