Hur få mailen till webmail?????

Texaz

Trådstartare
Skulle gärna vilja att min e-post lagrades på webmailen, men HUR gör jag? Hittar inte i outloken som verkar relevant, HJÄLP!!!:p

Sv: Hur få mailen till webmail?????

Du vill alltså att e-posten ska stanna kvar på webmailen och inte helt laddas ner till Outlook varje gång?
Eller vill du ha en funktion där du kan läsa mailen på webben?

Vad har du för slags mailadress?

Jag vill kunna läsa mailen på webben.... Vad menar du med vad för slags mailadress?:confused: ( och ja, jag ÄR Verkligen lite dum inom det här......):p

Kolla med ditt webhotell om de har några lösningar för det.

Jag har One.com och de har en version på sin hemsida. Då får man även användaruppgifter dit bland alla andra användaruppgifter.

Det enda det står är att man i outlooken ska välja att mailen ska lagras, men jag hittar ingen funktion för det....:p

Att man ska välja att e-posten ska lagras/behållas på servern? Eller vad står det exakt?

Vilket webhotell har du?

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka