Hur fäller man ned fotstödet på en city cross?

Brandgul

Trådstartare
Vårt fotstöd står rätt ut, precis som när vi körde med liften i. Men hur i rackarns fäller man ned det? Det skulle vara roligt om det inte stod rätt ut ;)

Sv: Hur fäller man ned fotstödet på en city cross?

Det ar inte som med Brion att man ska trycka det inat, mot sitsen innan man faller ner det? Haha lite storigt att ni inte kan falla ner det!

...eller som med Scootern att man ska dra fotstödet utåt och fälla ner det?

Har du ingen instruktionsbok du kan kolla i? (säger jag som måste läsa hela boken innan jag börjar använda en grej ;))

Senast ändrad:

Jag har inget svar, men bara skriver i tråden för att hålla koll på den då jag undrar samma sak.
Har ingen instruktionsbok då jag köpte den begagnad.

Jag har för mig att emmaljunga har sina instruktionböcker på hemsidan

Ah jag har lyckats! Ska göra om det i morgon och försöka beskriva hur jag gjorde :idea:

Ah jag har lyckats! Ska göra om det i morgon och försöka beskriva hur jag gjorde :idea:

Hur gjorde du?
Jag ser inget i instruktionsboken om hur man fäller ner fotstödet. Och jag fattar inte hur man gör heller :angel:
Inte för att jag behöver fälla ner fotstödet på VÄLDIGT länge, men skulle gärna vilja veta ändå :laugh:

På sidan där fotstödet sitter fast finns det "låsbrickor" eller vad man skall kalla det.
Skjut undan dom och dra fotstödet "uppåt-utåt" sen fäller man ner det.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 449
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: Bullen22
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 065
Senast: jemeni
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 761
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025