Hur får jag bort programmet?

MM

Trådstartare
Jag installerade ett bakgrundsprogram på min dator för länge sen och nu vill jag ha väck det men det går inte :devil:

Jag har återställt datorn en gång men det försvinner fortfarande inte.

Finns det något annat sätt att bli av med det på?
Jag kommer inte ihåg vad det heter för jag programerade bort det så det försvann ur listan för alla program på datorn, men ändå är det kvar.

Hjälp tack!

Sv: Hur får jag bort programmet?

Vet inte vad du har för operativsystem men om du går på kontrollpanelen och sen 'Lägg till eller ta bort program', finns det med där? även om du inte kommer ihåg vad det heter kanske du ser nåt där som inte borde vara där.

Operativsystem?

Windows 7 starter om det är rätt svar?

Nej, det finns inte med i listan. Det var där jag avinstallerade det men det finns ju fortfarande kvar..

Det brukar gå att välja bakgrundsbild på datorn men det gick visst inte med Windows 7 starter, så jag laddade ner ett program som gjorde det möjligt.

Det är programmets uppgift.

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 064
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 810
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 987
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka