Hur får man bort tidigare skrivna saker?

daymint

Trådstartare
ja alltså tex om jag skriver i något jag söker på tex blocket så kommer en massa gamla ord man skrivit upp, även så klart på andra sidor internet , där man skirver in något där man tidigare skrivit , hur får man bort det tidigare ifyllda, har för mig att det var ngt under internetinställningar/avancerat, men kommer tyvärr inte ihåg, vore tacksam för lite hjälp :)

Sv: Hur får man bort tidigare skrivna saker?

Har inte koll exakt var i inställningarna man hittar det, men annars går det att bara trycka "Delete" när du har listan uppe, så tar den bort den markerade raden.

Sv: Hur får man bort tidigare skrivna saker?

Kanske du hittar något under detta :) :

Vertyg > internetalternativ > webbhistorik > inställningar

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 266
Senast: lizzie
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
13 310
Senast: Nahar
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 521
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka