hur får man sin hingst regesterad

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stellisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 793
S

stellisen

hej har en shettis hingst som jag sklle om det går att regestrera han har ingen stamtavla då han är en häst som jag har räddat i från djur misshandlare... han är den goaste häst jag har haft fast att han har varit vanvårdad och slagen. jag kan göra allt med honom hur go som hälst... undrar nu om man kan regga en sådan häst och vart.. :confused:

om du kan ta reda på vad föräldrarna heter så kan du ju alltid blodtypa och gå den vägen..

Liknande trådar

Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: tanten
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 629
Senast: Cambrie
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka