Hur får man tag i någon som vill para?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare wannehavefun
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 257
Sv: Hur får man tag i någon som vill para?

Ja, jag funderar faktiskt på att vaccinera mot rabies.

Så om en kanin från skåne flyttar till sthlm, försvinner smittan då? Helt allvarligt faktiskt. Eller flyttar man inte kaniner så långt? Somsagt, jag är inte kaninmäniska alls. Men nyfiken är jag.

Sv: Hur får man tag i någon som vill para?

Ja, jag funderar faktiskt på att vaccinera mot rabies.

Så om en kanin från skåne flyttar till sthlm, försvinner smittan då? Helt allvarligt faktiskt. Eller flyttar man inte kaniner så långt? Somsagt, jag är inte kaninmäniska alls. Men nyfiken är jag.

Kaniner sitter i burar, ofta en och en / två och två. Och ofta inomhus. Hur skulle smittan kunna spridas? Genom vildkaniner ikanske, men dom bor ju inte i både skåne och norrland under sin livstid..

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
690
Senast: Blyger
·
R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 227
Senast: hastflicka
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
14
· Visningar
387
Senast: Keb71
·
Fritid Föräldrarna fyller jämnt och vill åka på solsemester. Jag som inte står ut mer än 1 eller max 2 dagar på stranden undrar om någon har...
Svar
5
· Visningar
539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka