Hur gamla blir de egentligen?

Chili

Trådstartare
Pratade just med mamma och vi kom fram till att mina gamla undulater från sista 'kullen' nu är runt 10 år gamla. Hur länge till lever de egentligen?!
Har också en nymfparakit som är över 20 år gammal. Dags för pension snart? :D

Dagens läxa: Mina barn ska inte få ha fåglar OCH holk. Ungarna kommer snabbt och många är de :p

Sv: Hur gamla blir de egentligen?

Min sista undulat fick jag av mormor & morfar när jag var 8 år - Honan dog så hanen vart ensam! Då fick jag en helgul hona (Ung) Hon avled för tre år sedan - Alltså blev hon 17 år! Är dina fåglar friska & pigga kommer de gladerligen leva många år till. //Linda

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 006
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 878
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 184
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 435
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka