Hur gör man skärmsläckare själv?

Lupin

Trådstartare
Skulle bli jätteglad om någon kan hjälpa mig med råd om hur jag kan göra skärmsläckare själv! :bow:

Har massor av foton jag vill använda, men får inte till det. Försökte göra nåt i Power Point, men det funkade inte. Blev ett jättefint bildspel :D

Har XP på burken. Snälla hjälp mig! :bump:

Sv: Hur gör man skärmsläckare själv?

Tack för tipset!

Någon annan med erfarenhet av programmet eller som har nåt annat tips?

Sv: Hur gör man skärmsläckare själv?

Om du har Windows Xp kan du göra ett bildspel med hjälp av den inbyggda funktionen.
Kontrollpanelen -> Bildskärm -> Skärmsläckare -> Välj "Bildpspel för mina bilder" -> Klicka på inställningar
Där kan du sen välja en mapp där bilderna du vill använda finns. Xp skapar då automatisk ett bildspel av alla bilderna i den mappen, men man har dock ingen större kontroll utav effekterna, det är bara av/på som gäller.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 156
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 425
Senast: Johanna1988
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
468
Senast: tanten
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 377
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V