Hur göra html?

Zizzy

Trådstartare
Finns det någon sida som enkelt förklarar hur man gör hemsidor snyggt med html?
Eller kanske rent ut av en sida där man kan pyssla o grejja och sedan kopiera själva html koden?

Zizzy som tappert föröker göra en hemsida..
Har iaf lyckats med att fixa ett .se namn och har webbhotell osv..
Där man kan själv l´ägga in html koder osv..
Men fattar ingentning.. :o

Sv: Hur göra html?

Tack!:bump:

Det fanns tydligen nå mojäng på webbtjosan som man kunde leka med utan att skriva koder själv.:D
Superbra för någon oteknisk sak som mig.:angel:
Så jag har faktisk fått ihop ennhel sida!
Snyggt är det inte, men skam den som ger sig.:D

Det fanns tydligen nå mojäng på webbtjosan som man kunde leka med utan att skriva koder själv.:D
Superbra för någon oteknisk sak som mig.:angel:
Så jag har faktisk fått ihop ennhel sida!
Snyggt är det inte, men skam den som ger sig.:D

Vaaar hitta du det? Jag tror att det är just en sån mojäng jag är ute efter och letat efter men inte hittat!

Det fanns tillgängligt som tjänst på webbhotellet upptäckte jag :angel:

Jag teknisk? Nope, no way... :D

Jag använder mig av One.com.

Aha okej, har redan domän och min sambo har en server så vi behöver inte webhotell.. men kanske kan va värt ändå för att kunna bygga skiten :P Är det som ett "klipp-och-klistra" program, där man kan bygga ihop det som man vill med egen designe utan att behöva koda? eller är det sån med färdiga mallar som man måste hålla sig efter? Får jag kika på din hemsida?
Tror du det går att använda den där programet och betala för det men ha sin egen domän och plats till skiten?

Det kommer ett pm, jag vill inte att alla ska se mitt halvtaskiga försök på en hemsida. :angel::o

Liknande trådar

E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 442
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka