Hur hitta originalsida för en bild?

Rosett

Trådstartare
Om man får en bild via mail och vill ta reda på om den finns på nätet - kan man på något sätt "googla" efter originalsidan/sidorna som bilden är tagen ifrån?

Önskar svar snarast. :D

Sv: Hur hitta originalsida för en bild?

Sök på filens namn :idea:

Heter bilden t.ex. hampe04.jpg så knappar du in det i en sökmotor.

Nu tror jag iofs att personen som skickade bilden har bytt namn på filen. ;)

:bow: Tack! :bow: Jag testade men fick ingen träff tyvärr. Iofs står det att deras bildbas är under uppbyggnad.

Jo, det är ju bara en beta, så den hittar långt ifrån alla bilder. Hur bra databasen egentligen är vet jag egentligen inte. men det var ju värt ett försök. :)

Annars kan man ju alltid chansa på sökord och gå igenom bilderna. Svårt annars.

Liknande trådar

IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
172
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 191
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka