Bukefalos 28 år!

Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

neve

Trådstartare
Hej!
Gör ett försök här... Jag har ett avelssto som jag skulle vilja hitta tävlingsresultat ifrån, hoppning i Norge mellan -04-08.

Är det någon som vet hur man gör eller vart man börjar leta...
 
Sv: Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

TACK!!!!:bow:

Tyvärr hittar jag inte det jag letar efter...

Vet du hur gamla resultat man kan hitta där? Letar resultat mellan 04-08
 
Sv: Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

Dom har från 2007, men vilken nivå rør det sig om?
Tror inte dom har med lokala tævlingar næmligen før finner ingen info om ryttare på lokal nivå.
 
Sv: Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

Försöker hitta svårklass resultat, men vet ej under vilka år...

Stoet är -92:a och vet att hon tävlade i Norge 2004-2008, och hon har resultat i början av 2004 tom MSV:a i DK så troligtvis tog de upp henne 2005 i svår klass, men vet tyvärr inte när hon tävlades vad och av vem. (Har tävlats av många olika personer i Tyskland, Danmark och Norge)
 
Sv: Hur hitta tävlingsresultat från Norge???

Hade hæsten utlænsk licens tror jag inte det har lagrats i Norges databas.
Du måste veta vilken tævling det gæller før att kunna se i gammla resultatsarkiv från den tævlingen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Kan jag som svensk handla på Finn.no? Verkar inte kunna betala på något smidigt sätt. Har hittat en klänning som jag letat efter i tre...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: BernT
·
Fritid Vi semestrade i Norge förra sommaren och blev helt hänförda av det vackra landskapet. Nu vill vi åka dit igen, men vet inte vart. Förra...
Svar
19
· Visningar
1 410
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
291
Senast: SiZo
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp