Bukefalos 28 år!

Hur kommer det sig *långt, skriva av*

Seabaz

Trådstartare
Hur kommer det sig egentligen här på buke, att när man försöker vara snäll och säga något, som man dessutom har fakta/stöd för så blir man totalt överkörd?!

Jag ville säga till någon som skulle använda en spec sak på sin häst att si och så och ditt och datt kan hända om du inte bla bla bla..
Jag hade stöd för det jag skrev och jag skrev också varför och vad som hänt en vän till mig..

Totalt överkörd och när jag försvarade mig så ändrade sig plötsligt "trådskaparen" och höll med mig...

Sen kommer det en annan som säger att gör du si och så, så måste du vara en dålig ryttare. Jag menar, det har inte ens med tråden att göra.
Nej jag är ingen malin bayard och det är inget jag satsar på heller men ta upp det i rätt tråd istället.

Nej säger jag och visar några bilder på att jag inte behöver vissa grejer för att rida min häst.
Då är det en tredje som rotar bland andra bilder som jag inte lagt ut men som finns i adressen och lägger ut en hemsk bild på mig och min häst och går emot min ridning igen.

Jag förklarar vad bilden föreställer och att denne också bör titta på de andra bilderna från samma ridpass...

Jag blir jätteledsen när folk går på sådär när det inte ens har med inlägget att göra!!
En del här inne har nog sett diskussionen och andra kan ju gå in och kolla på den under "utrustning".

Men det är konstigt. För jag ville bara undvika att någon mer skulle skada sig på samma sätt som min kompis gjorde pga. "detta"...
Dom enda som kan vara värre än hästmänniskorna här på buke.. det måste vara hundmänniskorna på buke.. :crazy:

Men i alla fall.. Jag är inte heller så snäll ibland här på buke, det vet jag, men jag ser till att alltid veta vad jag skriver och ha underlag för det. Jag har ändå haft med hästar att göra i 16 år så liiite vet jag ju...

suck.. ville bara skriva av mig
 
Sv: Hur kommer det sig *långt, skriva av*

förstår att det är jobbigt skulle dö om någon la in massa andra bilder när man inte ens pratar om dom. -jag har inte läst tråden i utrustning-
 
Sv: Hur kommer det sig *långt, skriva av*

Så är det ju i övriga världen också, buke är som en förstorad spegelbild kan man säga... Jag är jätteglad över att jag numera är ensam i stallet, så ingen lägger sig i eller tjatar eller snackar skit..
 
Sv: Hur kommer det sig *långt, skriva av*

nja bilderna tycker jag inte är så jobbiga. dom har ju fångat 1/1000 sekund av drygt 4 år så :smirk:

Och Det var nog rätt, klart hon ville ha svar när hon ser den bilden bland de andra lite bättre bilderna... Men att dra egna slutsatser innan jag ens fått chansen att säga något, det är DET jag inte gillar..
 
Sv: Hur kommer det sig *långt, skriva av*

okej..
dra egna slutsatser av det man sätt på bild? visst om man lägger upp det själv å vill att andra ska kommentera men att ta å visa bilder som du kanske(vad vet jag) inte vill att andra ska se är dumt! tycker jag.
 

Liknande trådar

Mat Fyller 40 om drygt 2 veckor och för att fira detta har jag bjudit mina vänner på bla en picknick nästa helg. 🥳 I gruppen finns bla 2...
Svar
13
· Visningar
1 493
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: Sasse
·
Relationer Hur allvarligt tar ni på saker som någon annan säger till er i affekt? Hur mycket påverkar situationen runt om? Om det sägs eller...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 714
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 738
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp