Hur lång tid ..

Tagliabue

Trådstartare
ska det egentligen ta att ta ut licensen? Hade licens förra året (ungdoms), är nu för gammal för den licensen och valde mellan lärlings och amatör vilket slutade i amatörlicensen. Förra veckan var jag in på sekris på min hemmabana och lämnade in licensansökan där jag även skrev upp min nyköpta häst (hästen var ej överskriven på mig då) på träningslistan, idag har dom ändrat mig som ägare på hästen men min licens är ej uttagen.

Hur lång tid ta de egentligen? Jag går och hoppar och väntar på att hästen ska stå på min träningslista varje dag :bump::angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 090
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 381
Senast: Edla
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
11 018
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
13 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka