A Alinadenfina 11 Apr 2009 #3 Sv: hur långa gallopsteg? som i en kombination , vi såger att det ska vara 2 steg där imellan ,hur många meter ska jag ha då?
Sv: hur långa gallopsteg? som i en kombination , vi såger att det ska vara 2 steg där imellan ,hur många meter ska jag ha då?
Roucle 11 Apr 2009 #4 Sv: hur långa gallopsteg? Beror på din ponny, en del tar små språng en del tar stora. Jag är ingen expert så jag kan inte svara på det, någon annan kanske kan på ett ungefär?
Sv: hur långa gallopsteg? Beror på din ponny, en del tar små språng en del tar stora. Jag är ingen expert så jag kan inte svara på det, någon annan kanske kan på ett ungefär?
B Belleriet 13 Apr 2009 #6 Sv: hur långa gallopsteg? En d-ponny tar 3,5 m galoppsteg Alltså måste c-ponny ha lite mindre Jag skulle chansa på ca 3 meter?
Sv: hur långa gallopsteg? En d-ponny tar 3,5 m galoppsteg Alltså måste c-ponny ha lite mindre Jag skulle chansa på ca 3 meter?
B Belleriet 15 Apr 2009 #8 Sv: hur långa gallopsteg? det var så lite så! (tycker inte om folk som svarar som inte har något vettigt att komma med, det ska vara rakt på sak!)
Sv: hur långa gallopsteg? det var så lite så! (tycker inte om folk som svarar som inte har något vettigt att komma med, det ska vara rakt på sak!)