Hur länge håller batteriet i eran laptop?

Mirre

Trådstartare
Tycker mitt dras ur så himla snabbt.
Ändå är den fulladdad när jag drar ur den. Men efter bara en liten kort stund så lär jag sätta i sladden igen

Sv: Hur länge håller batteriet i eran laptop?

Tja min håller ett par timmar beroende vad man gör med datorn.

Som Comfort skrev att det blir sämre med tiden så det gäller att underhålla batteriet så den inte blir dålig för snabbt.

Hur underhåller man ett batteri? :confused:
Det enda jag vet är att ifall det kommer under 50% försvinner 1 " sak " ( Vet inte vad det heter xD ). Och när 1000 sådana har försvunnit går batteriet sönder. Finns det något mer att göra än det? :) Jag har en Mac förövrigt.

Mellan 5-8 timmar beroende på vad jag gör och vilka program som är igång. :love:

Du kan ju lämna in datorn och få ett nytt batteri med :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
994
Senast: Angel
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
423
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: inverterad
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 306

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka