Hur länge tar det???

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare _Essie_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 669
E

_Essie_

Heej jag har blivit medryttare på ett 5årigt sto och jag undrar hur lång tid det kommer ta innan hon känner igen mig.
puss på alla /E:)

Sv: Hur länge tar det???

Hej!

Känner igen dig gör hon nog väldigt fort, men olika hästar visar det ju olika mycket. Jag var medryttare på en nordsvensk som inte visade något särskillt, var alltså inte särskillt annorlunda mot mig efter några månader jämfört med första gången. Denna häst hade dock haft måånga olika medryttare genom åren, kanske tröttnat på att det kom nya människor hela tiden :smirk: .
Nu är jag medis på en connermara/arab som är helt annorlunda, hon tycker väldigt mkt, fast i början ville hon knappt veta av mig vissa dar ;) men nu har det skett en attitydsförändring! hon vet att hon inte blir av med mig.. :love:

Ha så kul med medryttarhästen!!

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 578
Senast: Idaw83
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
524
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej, Vi har en "bonuskatt" som har blivit tovig som fasiken på höfterna, tovor stora som handflator. Det brukar komma tovor som går att...
Svar
9
· Visningar
835
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 382
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka