Hur långt har ni kommit med era 2 åringar??

• Western
  • Trådstartare Trådstartare sugargirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 974
S

sugargirl

Hej!!
Kan ni inte berätta hur långt har ni kommit med era 2 åringar. Och hur höra de är nu..

Sv: Hur långt har ni kommit med era 2 åringar??

rider min 2åring ut i skogen själv travar och skrittar har även tagit en galopp men inte många meter kanske 10m. Han är super och går fram över allt.:love:

Red i trav och galopp i söndags på träningen, innan det riden 2 ggr på gården. Funkar super:) Tränad till showmanship at halter som vi ska börja tävla nu. Nafsar inte, sprätter inte, han är helt underbar:love:

Han är ca 144cm hög.

Vi har tränat Halter och showmanchip. Min sambo har suttit upp nu ett par tre gånger och jag leder dom i paddocken.
Har inte visat några som helst protester än i alla fall.:p
Hon är helt underbar våran lilla tjej, det är min sambos tjej och han är nog väldigt stolt över henne skulle jag tro.

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: warg
·
Hundhälsa Hej! Jag har panik. Min vovva på 10 år har under några månader haft en mikroskopisk mörkt brun prick på huvudet som jag tänkt kommit...
Svar
6
· Visningar
792
Senast: Digbil
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 235
Senast: Majjijann
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka