Comfort Trådstartare 5 Feb 2008 #1 har lånat en sadel av sambons lillasyster, som hon ändå inte använder. Ska ha den till min travardam. Det är en Albion medium bomvidd. Enligt mitt tycke ligger den riktigt bra, men jag är inte expert precis...
har lånat en sadel av sambons lillasyster, som hon ändå inte använder. Ska ha den till min travardam. Det är en Albion medium bomvidd. Enligt mitt tycke ligger den riktigt bra, men jag är inte expert precis...
Comfort Trådstartare 5 Feb 2008 #2 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* forts. Efter en skrittur på 40 minuter. och ca 20 sekunder trav :smirk: hon har stått en månad pga dåliga blodvärden. f.ö. blixten gör så att sadeln ser sliten och brun ut på sina ställen, men den är helt svart,.
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* forts. Efter en skrittur på 40 minuter. och ca 20 sekunder trav :smirk: hon har stått en månad pga dåliga blodvärden. f.ö. blixten gör så att sadeln ser sliten och brun ut på sina ställen, men den är helt svart,.
Comfort Trådstartare 5 Feb 2008 #3 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* bilderna blev lite små, här är de i större: http://www.pixbox.se/alb_show_id705951_page0.html
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* bilderna blev lite små, här är de i större: http://www.pixbox.se/alb_show_id705951_page0.html
Centaur 5 Feb 2008 #4 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* den ligger alltför långt fram. dra bak den 10 cm och ta nya bilder, omöjligt att säga varken eller när den ligger som nu.
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* den ligger alltför långt fram. dra bak den 10 cm och ta nya bilder, omöjligt att säga varken eller när den ligger som nu.
Comfort Trådstartare 5 Feb 2008 #5 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* det var där den lade sig. jag drog den längre bak först men då låg den kass. jag kände efter och när hon rörde sig tryckte den inte på bogbladen. men jag provar igen på torsdag, kan ju vart jag som var lite tisdags-trött Senast ändrad: 5 Feb 2008
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* det var där den lade sig. jag drog den längre bak först men då låg den kass. jag kände efter och när hon rörde sig tryckte den inte på bogbladen. men jag provar igen på torsdag, kan ju vart jag som var lite tisdags-trött
Centaur 5 Feb 2008 #6 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* hm då kan jag tänka mig at den är lite för rak? albion är väldigt raka! ta ett kort på hästens rygg utan sadel också.
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* hm då kan jag tänka mig at den är lite för rak? albion är väldigt raka! ta ett kort på hästens rygg utan sadel också.
fjordtokan 5 Feb 2008 #8 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* Dra bak sadeln och ta nya bilder. Hur låg den "kasst" när den låg längre bak? Som den ligger nu är den både på bogbladen och för smal.
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* Dra bak sadeln och ta nya bilder. Hur låg den "kasst" när den låg längre bak? Som den ligger nu är den både på bogbladen och för smal.
pomelo 5 Feb 2008 #9 Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* Låg abslout för långt fram nu. Låg den kasst när du drog bak den passar den nog helt enkelt inte. Ta nya bilder med sadeln längre bak.
Sv: Hur ligger sadeln? igen. *bildBOMB* Låg abslout för långt fram nu. Låg den kasst när du drog bak den passar den nog helt enkelt inte. Ta nya bilder med sadeln längre bak.