Hur loggar man ut från bukefalos?

Zetronis

Trådstartare
Kan inte hitta någon utloggningsknapp och tycker mig ha letat runt på sidan till förbannelse. Påstår mig absolut inte vara något datatekniskt geni men tycker att jag borde ramlat över funktionen vid det här laget.
Någon mer rutinerad bukefalist som skulle vilja dela med sig av sina kunskaper eftersöks, eller om man kannske ska vända sig till någon bakom sidan för att be om en blinkande skylt med pil om att ”här loggar du ut”.
Skulle låta min systerdotter logga in på sin konto här på mobilen när vi var i stallet men vi fick krångla runt med annan webläsare för att kunna låta henne läsa sina meddelanden, känns ju som att det är en ganska basic funktion som inte behöver gömmas undan för gamla tanters surfande om det nu inte finns någon anledning till att bukefalos anser att man jämt ska vara inloggad?

Hjälp!
 
Åh jahaaaa! Nu hittade jag det. Jag kommer direkt bara till mina personliga detaljer och har inte fattat att den grå boxen med kontoinformation går att trycka på och så finns en massa alternativ där. Haha ja men vad lustigt, tack för hjälpen den behövdes! 😬
 
Här:
logga ut.jpg
 
:love: Åh det fanns på fler ställen!
Nä men jag ska väl ta och dra något gammalt över mig nu och kanske gå en datakurs
 
Och här finns ett forum för såna här frågor :D

BBF57CED-461F-4058-8D6A-3D31DEF1645B.jpeg


Tror för övrigt att de som tipsar dig om utloggning tipsar om samma ställe :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp