Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :)

Calazirya

Trådstartare
Jag tänkte bjuda er på årets sämsta bilder och ett gott skratt :p

Kampgrisen laddad till tusen, flodhästen ser allmänt degig ut ...
Photo_84725_1077054.JPG


Kampgrisen provar en ny position för att kunna möta flodhästens blick ( magen är ju fett i vägen )
Photo_84725_1077059.JPG


Kampgrisen: Bäst att sitta som man ska, annars får flodhästen högt blodtryck
Photo_84725_1077062.JPG


Kampgrisen: Ska vi sitta länge till eller orkar flodhästen några steg måntro?
Photo_84725_1077063.JPG


Kampgrisen: Yeah hon orkade med några steg iaf
Photo_84725_1077068.JPG


Kampgrisen: Denhär träning sög ganska hårt...
Photo_84725_1077072.JPG


forts...
 
Senast ändrad:
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Inkallning:
Photo_84725_1077078.JPG


Ställande under inkallning:
Photo_84725_1077077.JPG


Men skit på dig din jäkla flodhäst :rofl:
Photo_84725_1077080.JPG


Kampgrisen tappar helt fokus på flodhästen och ballar ur alla kraftigt grisstafferejs
Photo_84725_1077081.JPG


Tja det var allt från oss, nu ska jag(flodhästen) gå och gräva ner mig :D :p
 
Senast ändrad:
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Äh, sluta. Jag trodde det skulle vara mycket värre när du skrev att du var en flodhäst. Ser väl bra ut. :D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Åh vad söta ni är! Det är bra att zaga ser till att du vaggar ut ur huset då och då :D Ser fint ut! :D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Asch, ser fint ut juh :p :D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

"Kampgrisen: Bäst att sitta som man ska, annars får flodhästen högt blodtryck"

HAHAHA, underbar kommentar :rofl:
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Helt underbara bilder med den texten till.
Tack för kvällens skrattattack.

Ni var ju jättesöta tillsammans, speciellt kampgrisen som ser ut som hon undrar om du fixar detta. :D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Ähh, hon ser ju jätteduktig ut.
Om dina kommentarer hade varit "normala" hade jag nog bara tyckt att det såg bra ut, förutom några galna bilder.

Kombinationen var underbar. Väntar spänt på bilder när du är ännu större. :p:D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

skitgoa bilder! du har säkert insett det nu, men fotgående är inte en hit att träna när man har en bautamage(/stora bylsiga kläder) ;). får du ett ryck att du måste träna lite så satsa på momenten där ni har lite distans. fjärr t ex, kan hon redan det jättebra kan ni ju börja på treans fjärr, samma gäller rutan. men som sagt, skitgoa bilder. sista var nästan bäst med blottade ögonvitor, tungan och benen som pekar åt alla håll
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

*Skrattar*

Jo men jag vill inte att vi tappar allt ur ettan heller, kläderna är inte bylsiga det är ju jag som är size flodhäst ;)

Men det var bra idéer ska tänka lite mer på fjärr :)
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

ni tappar inte det! bara att fortsätta fila på fria följet när du ser lite mer normal ut igen :). öviga grejer skadar aldrig att träna, det gör absolut ingenting om hunden kan treans fjärr när den ska starta tvåan. såå förvirrande är det inte. dessutom är det lite roligare både för dig och hunden när det finns fler kombinationer än sitt-ligg-sitt. det jag menade med bylsiga kläder är att jag själv försökt träna med bylsig jacka och det slutar bara med att jackan tränger hunden ur position. kan tänka mig att en stor mage fungerar på samma sätt.
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Ja det är ju som du säger fullt ut, magen är faktiskt i vägen trots att jag faktiskt bara fick en fotbollsmage ..

Jackan är ju tight, men det spelar ingen roll för magen står ju rakt ut ..

Vi fokuserar mer på ställande, platsligg med stor störning, apport och sådana saker och det blir lite trist i långa loppet.

Nu ska jag köra mer fjärr, tackar Cilla för ideén :D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

*viskar* rutan också ;). lika bra att börja med det. en del hundar tar evigheter på sig att fatta grejen
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

*viskar* rutan också ;). lika bra att börja med det. en del hundar tar evigheter på sig att fatta grejen

Jaja rutan också :laugh:

Nu fick jag helt plötsligt mycket nytt att träna på, se vad en ful bildserie på en flodhäst och hennes vapendragare kampgrisen kan ge :bow:
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Ser ingen flodhäst, ser en söt liten hund och en vacker gravid kvinna :)

Kommentarerna va roliga :D
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Haha, vart inspirerad ,så vi tränade lite idag vi med, ingen kamera med dock (tack och lov :p )
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Jaja rutan också :laugh:

Nu fick jag helt plötsligt mycket nytt att träna på, se vad en ful bildserie på en flodhäst och hennes vapendragare kampgrisen kan ge :bow:

Kör "magiska rutan"!;)
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

Nu bjuder jag på några underbara fulbilder på Grisen:

En groda med ben?
000e8e5b-8f8e-4b83-9861-e35e1bfbc9952.jpg


Är det här vad man kallar en halvhalt?
4384703f-c3f6-4a55-b185-88dc891f74ad2.jpg


Tja ja du vad säger man?
258b6a1e-ddaf-4e91-b81a-daa65f62ac2e2.jpg


Slut på kommentarer, den här hunden är bara för mycket ...
31ea4cb5-90cf-4812-89cd-65d4e92cb5922.jpg


...
78048b59-644c-4afd-8bfc-6e1e1ade40942.jpg


...
7f44da65-c738-4266-89b2-91ada0f8b7942.jpg
 
Sv: Hur man misslyckas även om man har systemkamera, flodhästen & kampgrisen tränar :

hahaha
tack för kvällsunderhållningen!!
Helt underbart underhållande hund med klockrena kommentarer!:rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp