Hur många hästar behövs egentligen?

"och självklart finns flera välkända mular i boxarna, ex Digna, Corsberg, Hilma, Blacken m.fl"
Vad gulligt det lät :love:

Du får hålla din ridskola LÅNGT borta så jag kan härja här men jag gissar att du inte går med på det :angel:
 
haha näe.. det ska nog ganska mycket till innan jag tar å beger mig ifrån Gävle.. Jag ska ta över hela gävle på ridskolefronten!! *mohahah* :devil:

Men så måste jag juh införskaffa mig ett kapital eller vinna på travet.. travet känns bra.. sisådär 148 miljoner blir bra tack :smirk:
 
Du kan ju alltid vinna på travet när jag om sisådär 5 år skaffar mig min kallblodstravare :idea:
 
jaaa.. men då fåru se till att kusen din vinner :) eller så fixar du toppresultat på 10 av dina hästar och kör mot en snigelhäst, åsså håller dina kuskar in dina hästar så snigelhästen vinner.. då blire kliss i kassan :D *planera* :rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 400
Senast: Johannna1
·
Ekonomi & Juridik Jag sitter och skriver på en bok och behöver lite information kring att ta med sig sin häst till England. Inte sälja den utan ta den med...
Svar
4
· Visningar
590
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 672
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
664

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp