sassiball Trådstartare 2 Mar 2012 #1 Jag har några bett jag tänkte lägga ut till försäljning, men hur vet jag vilken storlek det är? ska man mäta den delen som är mellan bettringarna, eller ska jag mäta hela den biten som går genom munnen och sen bettringarna sitter i?
Jag har några bett jag tänkte lägga ut till försäljning, men hur vet jag vilken storlek det är? ska man mäta den delen som är mellan bettringarna, eller ska jag mäta hela den biten som går genom munnen och sen bettringarna sitter i?
lillsyrran 2 Mar 2012 #2 Sv: Hur mäta bett? Du mäter mellan ringarna. Tror att Hööks har en bild på hur (längst bak) i sin katalog om du har den tillgänglig. Senast ändrad: 2 Mar 2012
Sv: Hur mäta bett? Du mäter mellan ringarna. Tror att Hööks har en bild på hur (längst bak) i sin katalog om du har den tillgänglig.
sweep 2 Mar 2012 #4 Sv: Hur mäta bett? man mäter den biten som hästen har i munnen såklart.. vilket blir från insida av ring till insida av ring....
Sv: Hur mäta bett? man mäter den biten som hästen har i munnen såklart.. vilket blir från insida av ring till insida av ring....