hur mkt kan man få?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare AlterPride
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 594
Sv: hur mkt kan man få?

Det handlar alltd om hur lättsåld sadeln är. Det beror på bomvidd, hur många hästar som brukar kunna ha den, tumstorlek (alltid svårare att sälja en ponnysadel dyrt) osv.
Är sadeln lättsåld kan du få så mycket den är "värd" dvs 8000:- ungefär i det här fallet (obs! bara en gissning) är den svår att hitta köpare till och du har någorlunda bråttom att få den såld kan man behöva gå ner massor i pris.
Det är bara att prova sätta ut en annons på den, och verkar det kört så sänker man priset med 1-2 tusenlappar tills någon nappar.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 193
Senast: Jamtland
·
Utrustning Vi ska köpa en ponny som hos nuvarande ägare enbart rids i dressyr och de har därför inte satsat på hoppsadel till honom utan köpt en...
Svar
13
· Visningar
4 239
Senast: Harbor
·
Hästmänniskan Hejsan, låångt.. Vet inte riktigt vad jag vill med denna tråden mer än att kanske få lite hjälp och råd angående hur jag ska göra åt... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 555
Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 509
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka