Hur mycket hjälp får ni?

Sv: Hur mycket hjälp får ni?

Jag tar allt ansvar själv, min hund, mitt ansvar ;)

Barnen (vuxna) kan hjälpa men det är väldigt sällan som det behövs, någon gång om året på sin höjd.

En av mina soner tar min hund nar jag ar ute och reser... Han bor dock 530 kilometer harifran sa det blir inga korta tripper annat an om jag kan ta med hunden.:D

Vad härligt att så många har hjälp av sin familj. Jag har jättemycket hjälp med den hund jag har nu men de vill inte passa om jag köper en hund till. De har sagt att de kommer att även älska den andra hunden men att det blir för mycket med tre hundar. Vi har lite olika syn på det där. Tråkigt är det men så är det ju ibland.

Jag får jätte mycket hjälp med Rufus från mina föräldrar. Antagligen mycket för att jag bor hemma nu och föräldrarna verkligen gillar min hund, men jag vet att de ställer upp när/om jag inte bor hemma också. Så ska jag iväg någon/några dagar brukar de ställa upp och passa honom samt hämta och lämna på dagis om det är i veckorna. Fungerar inte det av någon anledning går det att lämna honom till min farmor i värsta fall och är det något speciellt som hela familjen ska iväg på och Rufus inte är välkommen har vi några vänner som ställer upp och där Rufus alltid är välkommen. Så ja, jag har många i närheten som vill och kan hjälpa till och det betyder verkligen mycket för mig eftersom det inte alltid är enkelt att få ihop det. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 619
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 670
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 395
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka