hur mycket kan man begära för en sadel?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Starshy_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 777
S

Starshy_

Hej!
Har en brun sadel i bra skick ska sälja hästen den till tillhör. Fick sadeln till hästen när jag köpte den.

Sadeln har ett stort "D" markerat på sidan det är inte känt märke för mig kanske är någon annan som vet?:confused:

Sv: hur mycket kan man begära för en sadel?

undrar fortfarande?

Det är väldigt svårt att bedöma vad som är skäligt att begära för din sadel. Lägger du in lite bilder på sadeln, skriver hur många år den har på märket, tar ett foto på loggan så vi kanske kan hjälpa dig att luska rätt på vilket märke det är, om du skriver inköpspris, skick, storlek etc. blir allting mycket lättare...

okej ska fixa det vet inte riktigt när den är inköpt i och med att jag fick den till hästen.. men ska forska lite till..

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
170
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 129

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka