Hur mycket ska jag ta?

Lollan

Trådstartare
Jag ska sälja mina eskadronskydd, det är två fram o två bak skydd, kritvita
och storlek ponny. Använda 1 gång men ser nya ut. hur mycket kan man ta för hela paketet?? Nypris är minst ca 800:- ellr når.

I B**jes kostar dom sammalagt 767:-, så du lär ju ta mindre än det! Ta ett bra pris så kan jag köpa dem.. ;)

Jag tycker att 500:- (eller högstbjudande kanske?) är okej, en användning gör ju inte så stor skillnad.

Jo, det låter vettigt, håller med "Sara", 1 gång är ju ingen gång så länge det inte syns på dem! Ska se över min lilla plånbok.. ;) Passar dom b-ponny förresten? :confused:

1 gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket :D

Ja det borde dom göra iomed att det är ponny. På min
förra D-ponny var dom i minsta laget. Har din b-ponnny extremt smala ben kanske dom är stora men annars borde det
gå bra! Var bor du förresten??

Hej.
Jag ska sälja mina bruna eskadron senskydd, nypris på hööks är 585, tänkte försöka ta 350 kr för dom iallafall.
Mina är helt nya.

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Hästvård Har ett sto som för ca 1år sen blev skrämd och skenade på blå is. Efter det tog hon vid ridning för första gången fel galopp, men kunde...
Svar
8
· Visningar
526
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 094
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka