Hur ofta avmaska?

Sv: Hur ofta avmaska?

Jag avmaskade min utekatt vid symptom. Det blev ungefär 1 gång/år. Mina innekatter avmaskas aldrig. Dom visar inga symptom heller, så...

mina stall-katter avmaskar jag på våren och hösten då dom fångar både möss och fåglar...en vuxen inne katt behöver du nog bara maska en gång om året skulle jag tro.

Jag tror inte man behöver avmaska en innekatt en gång om året. Man ska inte heller avmaska för att,utan bara ta det vid symptom för att undvika resistenta maskar.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 203
Senast: Asko
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Love
·
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
420
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur