Hur privat är det med sexleksaker för dig? (utbruten från Dejtingtråden 31)

Nej använda sexleksaker, kondomer, mensskydd eller inkontinensskydd vill inte jag heller se. Men att man råkar glömma vibratorn framme på badrumshyllan eller i sovrummet, det skulle visst också vara fel och kunna väcka starka obehagskänslor.
Sålänge det är rent och fräscht så bör det ju inte vara några problem..
 
Hoppsan, min satisfyer har en stående plats i min dusch bland alla schampoflaskor så smälter den in rätt bra. Men i duschen så ligger också min menskopp efter senaste mensen och även en kisstratt som jag köpte i höstas för att använda i sommar. Testade i duschen en gång och sen har glömt bort att lägga undan. :o

Ibland så glömmer jag bort att lägga undan dildos som legat på tork inne i badrummet och då brukar jag rodna och skämmas om nån skulle ha sett dom. Speciellt min pappa tror jag har sett en av dom för ett tag sen. Men jag hoppas att han var lika blind och oblivious som vanligt när han tvättade händerna.

Så jag försöker att plocka bort men glömmer ibland. Men grejerna i duschen kan jag faktiskt inte bry mig mindre om, om mina kompisar som duschar här har problem med dom så får dom helt enkelt säga till och så flyttar jag på dom. Ingen har hittills sagt till och dom fortsätter att duscha och komma hit.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp