Hur räkna ut procentvärdet??

G

Grapewine

Nån som vet hur man räknar ut procentvärdet från en analys? Ta Hippo Basic som exempel, på analysen står det att det innehåller 8,0% smältbart råprotein. Vad innebär 8%? Är det så enkelt att det är 80gram smältbart råprotein??

Sv: Hur räkna ut procentvärdet??

Grapewine skrev:
Nån som vet hur man räknar ut procentvärdet från en analys? Ta Hippo Basic som exempel, på analysen står det att det innehåller 8,0% smältbart råprotein. Vad innebär 8%? Är det så enkelt att det är 80gram smältbart råprotein??
Japp, så enkelt är det! :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: Cattis_E
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 388
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 582
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla... 52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
32 265

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka