Hur ser en nummerlapp ut?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Candyheart
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 112
C

Candyheart

Jag undrar hur en nummerlapp man har på tävling ser ut (bild tack :)), jag undrar också var man får tag på en sådan?

Tacksam för svar!

Sv: Hur ser en nummerlapp ut?

http://www.pixbox.se/pic_show_id11423698.html Syns inte så jättebra på bilden men lite ser man :D
Jag sätter fast den med säkerhetsnålar i schbraket, det är egentligen en sån som man ska ha i tränset.. Dom finns överallt, hööks, börjes, granngården, nästan överallt där det finns hästgrejer :angel:

Tack :D På vilka nivåer behöver man nummerlapp? (Klubb, lokal, regional osv?) Hur vet man numret som är på lappen då? Förstår inte riktigt det där :p

Men hur "får man ett nummer" och så då? :D

Man ska alltid ha en nummerlapp på hästen så fort den vistas på en tävlingsplats. Numret är hästens nummer den får i listan.

I listan?

Jaha, okej. Så även på klubbtävlingar, clear rounder och liknande?

Nja, på klubbtävlingar behöver man oftast inte ha en nummerlapp.
På startlistorna finns det ett nummer till varje häst, det är det numret man ska ha på nummerlappen.

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: Blyger
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka