hur sitter jag?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare soft_sensation
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 262
S

soft_sensation

showimage.php

Hur tycker ni att jag sitter?? o hur hästen hoppar det är inte så högt, men komentera gärna:P:bump:

Sv: hur sitter jag?

jag tycker det ser fint ut. :) Höjden på hindrena är juh inte så höga så jag tycker att du ger alldelser lagom eftergift och inte lägger dej för mkt fram på halsen. Snyggt :)

Mjukt och fint. Bra blick. Snyggt ekipage:banana:

Du har jättetrevlig position över hindret.
om man ska vara väldigt petig så kan du tänka, när hindren blir högre på trampet i stigbyglarna.

Tycker att det är snyggt, dock lägger du dig något långt fram för den höjden.:angel:

jag tkr dte ser bra ut, kanske inte så bra som det kan vara men det är ju faktiskt ingen. Fint ekipage!

kallas den hästen typ för saken eller nått? känner igen den nämligen

_breeze_ skrev:
kallas den hästen typ för saken eller nått? känner igen den nämligen

Hon kallas för sessan.. hon e 6 år 5 på bilden:P

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter I juli avgörs hopp-EM där Sverige ska försöka försvara sitt historiska lagguld från 2023. Här får du koll på mästerskapet, som sänds i SVT.
Svar
0
· Visningar
62
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett liv i ridsportens tjänst har haft sitt pris för hoppryttaren Malin Baryard Johnsson – men det har inte varit för högt. – Jag har...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
Anläggning Vår ena hage gränsar mot en granne som fått problem med vildsvin på sin tomt. Nu har han köpt ett klent plastnät som han hägnat lite...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: Seabaz
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022
Tillbaka