Hur ska ni dela upp. . .

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Extremt kär. Man ändrar sina synsätt då. Den här snubben vill jag verkligen bilda familj med, nu VILL jag ha barn.
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Vaginalt på BB med en sympatismärtande sambo/man bredvid (för han SKA vara med!). Med bedövning om så behövs.

Jag vet inte om jag kommer att kunna amma eller föda naturligt.

Men det är vad jag hoppas på.
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Grattis på dig, det är du värd!
Visst är det härligt?
Och kärlek vill barn, eller hur?
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

You go girl! Vad underbart att vara du just nu! :bow: Sjalv ska jag ivag pa sterilisering om tva veckor sa har blir det inga fler bebisar :cry:
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Jillybean skrev:
Sjalv ska jag ivag pa sterilisering om tva veckor sa har blir det inga fler bebisar :cry:
Men det är väl bra? Eller?
Jag tycker att det är såååå skönt att vara steriliserad.
En sådan lättnad och frihetskänsla.

Klar, färdig, inga mera graviditeter, bara glada dagar att njuta av barn, sambo och livet.
Hurra!
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Emma föddes i januari och jag tog ut fp 1:a månaden sen har maken tagit ut och p.g.a en massa strul efter konkursen så kommer faktiskt maken ta ut föräldra penning och jag starta upp eget företag och jobba - ganska rättvist eftersom jag tog ut mest fp förra gången eller hur :)

kan ju tillägga att jag jobbar hemifrån och själv styr när jag ska jobba så det är inget problem med ammningen :banana:
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Men oj vad du var pessimistisk, trist.
Klart att allt inte går som man vill jämt men du behöver ju inte gå å ta ut ev. "olyckliga" omständigheter i förväg.
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Nu är vi klara med barnafödande för vår del. Vi har löst det så här.
Barn 1. Jag var hemma helt 9 månader sedan jobbade jag natt 64% och pappa var hemma när jag sov.
Barn 2. Jag var hemma helt i 7 månader och jobbade sedan natt 64% och pappa hemma när jag sov.
Barn 3. Jag var hemma helt 5 mån och började sedan jobba kvällar först i någon månads tid medan pappan var hemma. Sen började jag jobba natt igen.
Barn 4. Började jobba natt när Tette var 7 månader. Kör på 60% just nu och pappan är hemma när jag sover.

På detta sätt så har vi kunnat vara hemma hos barnen hela tiden och inte haft dem på dagis alls. Äldsta barnet är nu 10 år.

Tycker inte att barnen skulle fått det bättre bara för att pappan inte har varit hemma på heltid i flera månader i sträck. Han är hemma 3-4 dgr i veckan ändå och jag jobbar i snitt 2 nätter i veckan.
 
Sv: Hur ska ni dela upp. . .

Barnet skall komma i oktober, jag är hemma från 1 oktober. Sen blir jag hemma till augusti då min man tar vid. Vet ej hur länge, men minst till jul.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 668
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 425
Senast: Sel
·
Relationer Min sambo är ute och cyklar ibland (klunga) och igår sa han att han skulle vara hemma vid tolv och kvart i två dyker han upp. Är det...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 404
Senast: Lhas
·
Hundavel & Ras Hej! Bifogar bild på vår aussie tik. Detta är första gången vi planerar valpkull, och är nyfiken på vad ni med erfarenhet tror ang...
Svar
4
· Visningar
1 255
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp