Hur skicka mail till Gunnar ?

Mynta2

Trådstartare
Jag hittade inte hans mail..så jag klickade på hans namn i ett inlägg...sen skickade jag. Fast mailet kom tillbaka. Adressen fanns inte.

Varför då ?

Sv: Hur skicka mail till Gunnar ?

Därför att Gunnar har problem med sin mail.
Han svarar säkert här när han har fått lite lugn och ro med sina servar och allt krångel.

Nej jag förstod att mailet inte kom fram och jag skrev "han skriver säkert HÄR när han fått iordning på sina grejjer :bow:
Svaret var enkelt eftersom det är så att han HAR problem med sin mail!

Aha...fast vi skickade ett PM....hoppas han kan svara när alla problem är lösta :D

palle skrev:
Aha...fast vi skickade ett PM....hoppas han kan svara när alla problem är lösta :D

jag antar att han har en hel del PM nu när allt krånglar så om han ser ditt mellan alla andra, njaaa :angel:
Är det akut kan du ju fråga moderatorn på den sidan det gäller (om det är något sådant enkelt som vi kan svara på)

ha det bra :bow:

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
801
Senast: MissFideli
·
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan... 2 3
Svar
55
· Visningar
1 865
Senast: Raderad medlem 142658
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka