Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

alazzi

Trådstartare
Jag antar att det ska gå att direktvälja en kompis från sin kompislista och skicka pm? Hur gör man?
 
Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.
 
Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Prosit skrev:
Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.

Tack!
Men det fungerar ju bara om kompisen är inloggad? Jag menar att kunna välja att skicka pm till någon som inte är online från den "andra" kompis/ignoreringslistan?
 
Senast ändrad:
Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Nu fattar jag! Jag har haft fel kompislista uppe.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Milene
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 894
Senast: Barbabelle
·
Skola & Jobb Kanske dum fråga, men någon som vet om man kan det? Anledningen att jag frågar är för att jag haft en arbetsförmågebedömning hos dem...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Sasse
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 805
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp