Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

alazzi

Trådstartare
Jag antar att det ska gå att direktvälja en kompis från sin kompislista och skicka pm? Hur gör man?
 
Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.
 
Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Prosit skrev:
Efter namnet så finns det en liten ruta, den bockar du i och sen går du ner, neranför namnen finns nämligen en knapp där det står: Skicka PM..... Klicka där, skriv ditt pm och skicka som vanligt.

Tack!
Men det fungerar ju bara om kompisen är inloggad? Jag menar att kunna välja att skicka pm till någon som inte är online från den "andra" kompis/ignoreringslistan?
 
Senast ändrad:
Sv: Hur skickar man pm med hjälp av kompislistan?

Nu fattar jag! Jag har haft fel kompislista uppe.
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 128
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: Milene
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 152
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 895
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp