Hur slå i TR?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Dark_Dream
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 3 434
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur slå i TR?

Ok, då ska jag ge ett kort och tydligt svar, leta i registret i respektive TR.

Personligen tycker jag att det svaret är för enkelt för jag har svårt att se vem som inte skulle kunna komma på den briljanta iden själv liksom?

Okej, då kan ju jag undra varför du inte gav detta svaret från första början så skulle allt vara avklarat nu?:angel:

För det var för enkelt som jag skrev, för mig var det ett för självklart svar, trodde inte i min vildaste fantsi att någon inte skulle kunna räkna ut det själv.

Okej, men nu hoppas vi att TS förstått hur man ska göra. Och sen fattade jag det som att TS ville ha tips om hur man gjorde slagningen lättare ;)

Jättebra inställning av en kursledare!:smirk:

Kan inte du bara nöja dig med att svara på hennes fråga istället för att kritisera, det var ju inte det det handlade om, sen är det väl upp till henne om hon vill göra det elle inte.. jag har tävlat massor år, inte fan kan jag tr heller.. inte min mamma heller, man bara vet ju avd man får och inte får utan att kolla i TR.. Nu ska ingen av oss hålla en kurs ios.. men en en gång, måte ni vara sådär.. svara bara på hennes fråga

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: Snurrfia
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 312
Senast: Tiger tok
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 542
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025