Hur snabba är DHL, kör de ut på kvällstid?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Monkie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 682

Monkie

Trådstartare
Läst på DHLs sida och ser att de kör ut fram till 22. Någon som vet om det är "det vanliga" att de gör, och hur långt innan chauffören brukar höra av sig?

När jag fått DHL-leverans har jag fått olika alternativ att välja mellan. Som jag uppfattat det är det de tider bilarnas rutt är i närheten av min adress. Jag har alltså inte kunnat välja tid, bara olika dagar.

När jag fått DHL-leverans har jag fått olika alternativ att välja mellan. Som jag uppfattat det är det de tider bilarnas rutt är i närheten av min adress. Jag har alltså inte kunnat välja tid, bara olika dagar.
Okej! Jag har uppgett adressen till mitt arbete då jag inte tänkte att de levererar efter arbetstid . Tack för svar!

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 279
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 758
Senast: Takire
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Smart watch
  • Handdukar
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur