Enya
Trådstartare
Jag hade så ont i huvudet i natt att jag hängde över toastolen vid några gånger. Det händer inte ofta att jag får så ont i huvudet längre, men i natt var det alltså dags igen. Jag tog värktabletter, men hur fort går de in i kroppen och börjar verka? Om jag kräks efter en kvart, då har jag inte fått i mig den egentligen? Hur snart kan jag ta en ny?
Detta funderade jag på i natt när jag jag stoppade i mig några till när det inte hade gått tillräckligt lång tid, men jag tänkte att de förra kanske inte han verka innan de kom ut igen.
Har haft ont i huvudet från och till i dag, men vilat en del och det har inte alls gjort ont som i natt. Känner nu att jag börjar få mer ont igen så det blir till att lägga mig snart och hoppas på att värktabletterna gör sitt jobb i natt
Men innan jag lägger mig vill jag gärna veta om jag kan ta en ny dos direkt efter jag kräkts ifall jag tog en dos precis innan?
Detta funderade jag på i natt när jag jag stoppade i mig några till när det inte hade gått tillräckligt lång tid, men jag tänkte att de förra kanske inte han verka innan de kom ut igen.
Har haft ont i huvudet från och till i dag, men vilat en del och det har inte alls gjort ont som i natt. Känner nu att jag börjar få mer ont igen så det blir till att lägga mig snart och hoppas på att värktabletterna gör sitt jobb i natt