hur stor är risken??

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare semlis777
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 862
Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

att jag är gravid? har ätigt minipiller nu i ca en månad,men glömde att ta dom i 3dagar,hur stor är risken att jag är gravid? hur tidigt börja man ev uppleva att man mår illa på morgonen osv??

Sv: hur stor är risken??

Risken finns iallafall. Hur länge sedan var det du missade att ta dem?

Det är inte alla som blir illamående och när det kommer brukar nog vara lite olika, men från vecka 5-6 någon gång är vanligt. Vid den tiden visar graviditetstest positivt, och det ger ju rakare besked.

det var för ca 1-2veckor sedan och man ska väl inte göra garviditetstest innan 3veckor efter det ,eller har jag fel??

Vänta någon vecka till innan du testar i alla fall. Annars kan det hända att du får negativt på testet fastän du skulle vara gravid.

Jag tog mina mini-piller på sekunden varje dag, när jag hade ätit dom i 5 månader blev jag gravid och fick inte reda på de först jag fick missfall!! Så risken kan nog vara väldigt stor!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: Lisen82
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 186
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka