Bukefalos 28 år!

Hur tar man bort en e-faktura??

Den kommer att matcha ut den första i deras system och då finns ju ingen utliggande faktura som väntar på betalning i din inkorg. Jag ber alltid om kreditering av faktura även på e-fakturor, just för att det blir lättare på internetbanken.
 
Den kommer att matcha ut den första i deras system och då finns ju ingen utliggande faktura som väntar på betalning i din inkorg. Jag ber alltid om kreditering av faktura även på e-fakturor, just för att det blir lättare på internetbanken.
Du menar alltså att fakturan skulle försvinna automatiskt ifrån min inkorg om de skickade en kreditfaktura?
 
Jag fick en faktura på min husförsäkring för ett tag sedan. Samtidigt bytte de ombud, och när hon tittade över min försäkring upptäckte hon en felaktighet. Vi rättade detta, och hon skickade en ny faktura. Så då låg det alltså två e-fakturor från försäkringsbolaget i min inkorg, både förföll igår. Den rätta fakturan betalade jag för några dagar sedan, och det gamla vill jag givetvis plocka bort. Mycket irriterande att han en förfallen faktura som ligger i inkorgen och "skvalpar".... Men HUR gör man :confused: ??? Jag lyckas bara "visa" och "ändra" och ser inget som säger något om att plocka bort. Det är Sparbanken Skåne/Swedbanks internet-bank som jag har. Någon som vet hur man gör????
Jag fick bort min e-faktura på 0kr genom att betala 1kr, nu var förvisso min e-faktura till volvofinans så den kronan får jag tillgodo på min nästa faktura. Vet ej hur det funkar i övrigt. 😅🙈

Jag har Swedbank.
 
Jag har haft samma problem (med återkommande 0-kronors fakturor) hos Swedbank men sedan hittat "ignorera" som alternativ och då försvinner fakturan. Kan vara så att det bara funkar i webbläsaren och inte i appen, hade tyvärr ingen aktuell faktura så kunde inte kolla.
 
Man ska inte behöva betala för att få bort den. På nåt sätt ska man kunna arkivera eller radera. I Nordea är det urenkelt
 
Jag har haft samma problem (med återkommande 0-kronors fakturor) hos Swedbank men sedan hittat "ignorera" som alternativ och då försvinner fakturan. Kan vara så att det bara funkar i webbläsaren och inte i appen, hade tyvärr ingen aktuell faktura så kunde inte kolla.
Det går i appen också
 
Och bara för att jag skickade frågan, så lyckades jag nu på egen hand få bort fakturan.... ;) Det rörde sig om att - från inkorgen - först ignorera och sedan ta bort. Eller något sådant.... ;)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Alla ni som upptäckt denna billiga form av försäkring, förbered er i tid inför er huvudförfallodag. Nu är det slut på denna försäkring...
Svar
10
· Visningar
2 377
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp