HUR TAR MAN BORT SEJ FRÅN BUKE??????????????

Fråga förslagsvis på om bukefalos.

Annars kan du ju helt enkelt skita i att logga in. :smirk:
 
Man kan inte ta bort sig själv.
Man måste skicka ett PM(?) till Gunnar med anledningen till att man vill ta bort användarnamnet, annars är det väl bara att sluta använda det...
 
Detta är inte 100%, men jag vet nick som försvunnit efter 30 dgr pga utebliven aktivitet.
 
Inte på detta forum, och absolut inte pga inaktivitet.

Just nu är det ca 12 månader, evetuellt kan det kanske ändras till 6 månader framöver. Kortare tid lär det inte bli.

En nackdel med att höra av sig via PM till mig för att få sitt användanamn borttaget är att när jag tagit bort det kan vem som helst omgående skapa ett nytt konto med samma användarnamn. Detta kan säkert ställa till det för personen som hade användarnamnet och för andra som inte insett att det är en ny användare.

När det gäller rensning av gamla uppgifter så planerar jag att snart börja ta bort gamla PM, börja gärna rensa bort era PM som är äldre än 6 månader.
De ni vill ha kvar kan ni väl kopiera ned till en textfil på er dator, om ni vill.

Jag kommer informera innan jag börjar rensa bort gamla PM men ni som har många skall kanske börja rensa redan nu. Det skulle säkert snabba upp PM-systemet en hel del också.
 
Nä jag sa inte 100%, men som sagt flera har blivit av med sina nick efter 30 dagar. Jag har några bekantingar, som inte är inne här kanske mer än någon gång då och då. Här har det hänt flera av dom, att nicken har slutat fungera.

En av dom säger sig ha fått den förklaringen, att om ingen aktivitet sker dvs PM eller inlägg så försvinner nicket.
 
Det är riktigt att om man inte är inloggad så försvinner användarkontot, men det dröjer normatl tolv månader innan detta sker.

I dessa fall kanske det gällde annonssystemet eller e-postkonto på horse-mail, där det kan se lite annorlunda ut.
Sedan kanske något konstigt har hänt med deras forumkonto som gjort att det slutat fungera eller försvunnit, men det har i så fall att göra med något fel i systemet och jag har inte fått in några rapporter om att det skulle inträffa speciellt ofta i så fall.
 
Hmm, oki. Det handlade om forumkonton, så mycket vet jag. Annonskonton är begränsat det vet jag, för jag får alltid göra ett nytt när jag skall anonsera för det sker inte så ofta. :smirk:
 

Liknande trådar

Hemmet Såg att det har kommit lite mörk choklad från chokladkaka på dynan på en antik stol. Har ni något bra tips om hur jag tar bort det? Har...
Svar
5
· Visningar
312
Senast: manda
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Mabuse
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: bettysmatte
·
Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
441
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp