Eligible Trådstartare 14 Jan 2008 #1 Jag har lånat hem två stycken sadlar som jag har provat. Hur tycker ni dem ligger? County Fit 4 County Fit 4 (samma) Zaldi royal
Jag har lånat hem två stycken sadlar som jag har provat. Hur tycker ni dem ligger? County Fit 4 County Fit 4 (samma) Zaldi royal
H hopp_o_galopp 14 Jan 2008 #2 Sv: Hur tycker ni sadeln ligger? Tror bägge är för svängda och för smala - definitivt den nedersta sadeln. Spänn sadelgjorden och in med nya bilder! Senast ändrad av en moderator: 14 Jan 2008
Sv: Hur tycker ni sadeln ligger? Tror bägge är för svängda och för smala - definitivt den nedersta sadeln. Spänn sadelgjorden och in med nya bilder!
C chanell_86 14 Jan 2008 #4 Sv: Hur tycker ni sadeln ligger? som sagt de ser för svängda ut i bommen.. och även smala då de ser ut att ligga "ovanför" hästen..
Sv: Hur tycker ni sadeln ligger? som sagt de ser för svängda ut i bommen.. och även smala då de ser ut att ligga "ovanför" hästen..
Eligible Trådstartare 15 Jan 2008 #5 Sv: Hur tycker ni sadeln ligger? Tack för svaren allesammans! Det här med sadlar är iiiinte lätt...