Hur uppdaterar man trådar???

Sv: Hur uppdaterar man trådar???

Hur menar du då?

Om den hamnat långt bak och du vill få "fram" den igen, så skriver de flesta *puttar upp* i ett nytt inlägg i tråden, då kommer den per automatik överst på listan igen.

aha okej, men de va ngn som nämnde i en tråd att man kunde uppdatera längst upp på webben:S :crazy:

Då menar de att du ska klicka på knappen "uppdatera" uppe i menyraden på din webläsare. :)
Eller så kan du högerklicka på nåt ställe (ingen länk) på sidan och välja "uppdatera"

Liknande trådar

Bukefalos Sidan krånglar för mig. Ser ut såhär emellanåt när jag byter sida på forumet. Sedan uppdaterar jag sidan några gånger och det fungerar... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 451
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 807
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos har varit onåbar flera timmar idag. Jag trodde först att det handlade om de problem vi sett lite av den senaste tiden och...
Svar
6
· Visningar
662
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
542
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra