Hur vet man vilken vecka man är i?

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cari

Vi slutade med p-pillrena i början av november. I mitten av november gjorde jag ett gravtest som var negativt och nu den 23 dec gjorde jag ett nytt som var positivt.
Nu undrar jag hur man kan räkna ut vilken vecka man är i när jag aldrig fick någon mens imellan att jag slutade med pillrena och jag blev gravid. P-pillrena var såna där man inte fick någon mens alls så det känns som jag inte har någon aning.....
 
Sv: Hur vet man vilken vecka man är i?

Ring till en barnmorska. De gör säkert ett ultraljud för att kolla hur långt gången du är.

Grattis i allafall!!! :) :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 440
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 666
Senast: Lhas
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 462
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Hiss och diss del 5
  • Semester.

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp