Hur vid är en dominus som är W?

FadeAway

Trådstartare
I grader liksom. Har en som jag ev ska kika på eller ja skickas hit men jag vill ju veta om det finns möjlighet för den att passa :angel:

Sv: Hur vid är en dominus som är W?

Jag har en Dominus med vid bom, den är inte överdrivet vid tycker jag. Provade en Pessoa med normal mot vid bom och den var likvärdig med Dominusen. Jag har min sadel på en ganska ädel häst också, halvblod av fullblodsmodell.

Min häst har jättemycket manke :) Men hennes sadelläge ligger så pass långt bak så manken stör inte så mycket, det är ju inte så mycket cut back på sadeln annars. Men den funkar på henne iaf :)

Ska lägga in en bild på min pålle, så kan du ju jämföra :)

Hittade ingen bättre bild, men du kanske ser lite iaf!

{3CE81C97-6836-46BA-95DE-15A52A64AAD6}.jpg

Ja, de var ju ganska lika vid manken :) Min ser ut att ha lite rakare rygg bara. Hoppas den passar!

På den bilden såg ryggen lite rakare ut. Hoppas sadeln passar, för det är en jättehärlig sadel att rida i. Är det en hopp eller dressyr? Jag har en hopp, superskön :)

det är en dressyrsadel hans nuvarande är på tok för liten för mig :o Så det vore himla trevligt att rida dressyr på riktigt igen :d

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 227
Senast: Reshästen
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 735
Senast: Edla
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: Freazer
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 269
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka