Huuur kan NÅN tycka...

Jag förstår inte heller det! :love: :love: :love:

Hade jag haft råd hade jag bott på en gård med mina älsklingsraser :bump:

Helt underbar ras!
Har dock hört om en hel del problem vad gäller avel, d v s tikarna och valparna gár knappt ihop....
Nágon som vet om det stämmer? Hör ju kanske inte till tráden, men... :o
Själv väntar jag fralle valpar snart. :love:

Gör du? Skojigt!

Vi ska ha 2 kullar nästa år vi, fast inte förrän i Augusti :)

Är du uppfödare eller tar bara en kull själv? :)

jovisst fast själv föredrar jag golden retrievers eller minigrisar :D :rofl: :love:

Nja, de kanske inte är min favorit precis, fast mycket charmiga hundar är det :love:

Har ni uppfödning av bullar???

Åh, de är ju sååå söta. :love:
Min kille är helt inne på att skaffa en, men jag är lite osäker med tanke på alla sjukdomar jag hört att rasen har.
Kan du inte berätta lite om dem. Ska man ha miniatyr eller vanliga???

Nää, en mycket fulare ras har vi. Fransk Bulldogg :crazy:

Jag tycker inte att en Bullterrier har mer sjukdomar än andra, förutom att det föds fler helvita som är döva, samt att vissa får problem med huden, som yttrar sig i eksem eller liknande. Och sen att man får bokstavligt talat DRA ur dom i nackskinnet om dom ska ut och kissa på vintern.. :angel:

Det går jättebra! Bulldoggarna har accepterat henne nu också, och mammas valp ser henne som en 100% äkta syster :D Fast man ser att hon ibland undrar varför lillasystern är så himla mycket större än hon själv :confused: :D

Tiken löper här hemma nu, så hon är grinig som en jag vet inte vad :crazy: Alla åker på däng hela tiden..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 089
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 495
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 076
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka